Gratis verzending vanaf €100,-

Home » Retourneren

Voldoet je bestelling niet aan je verwachting? Dan heb je bij ChiqChiq uiteraard de mogelijkheid om je bestelling of een deel daarvan te retourneren. Je kunt je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de orginele verpakking. 

Indien de artikelen te laat bij ons binnenkomen of niet aan de eisen voldoen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, dan hebben wij het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen. 

 

De verzendkosten zijn 6,95 euro voor bestellingen onder de 100 euro (150 euro voor België & Duitsland). Bestellingen worden vanaf 100 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de 100 euro uit, dan worden er alsnog 6,95 euro verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel.

 

Sale items kunnen niet worden geretourneerd.

  

Gepersonaliseerde items of items die speciaal voor jou bedrukt zijn kunnen niet worden geretourneerd.

Ook haakpatronen kunnen niet retour.

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Je kunt de artikelen eenvoudig retourneren door deze  naar onderstaand adres te sturen:

ChiqChiq

Gentiaan 17

7443GW Nijverdal

LET OP: Vermeld je ordernummer & reden van retourneren op een briefje en stop dit bij je pakket in.

 

Voorwaarden Retourneren:

- Het artikel dient ongedragen en ongewassen te zijn en alle kaartjes dienen nog bevestigd te zijn.

- Het artikel dient ongebruikt te zijn

- Het retourrecht vervalt als je zelf hebt geprobeerd om het artikel op wat voor wijze dan ook te repareren of te veranderen.

- Sale items kunnen niet geretourneerd worden.

- De retourzending dient binnen 14 werkdagen na de dag van ontvangst bij ons in goede orde retour te zijn ontvangen. Indien de retourzending te laat bij ons binnenkomt of niet aan de eisen voldoet zoals hier en in onze algemene voorwaarden vermeld staat, dan behouden wij ons het recht de retourzending te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.

- De consument draagt het risico voor retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket altijd met Track & Trace code te verzenden en het verzend bewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.

- Indien een product/retourzending beschadigd is, vlekken bevat of ruikt naar parfum, rook of andere geuren, is DSGNS4YOU gerechtigd een waardevermindering in rekening te brengen of het retour te weigeren.

- De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verzonden.

- Houd er rekening mee dat u een artikel kan beoordelen zoals dit ook in een winkel zou mogen. Een verzegeling, vacuümverpakking of stof/lichtdichte verpakking mag niet geopend worden.

- Wij geven geen garantie op elk soort van bedrukkingen of beplakkingen.

- Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of elk soort sluitingen.

Wanneer je een item hebt gekocht welke later in de sale komt, kan dit niet met terugwerkende kracht verrekend worden.

 

Zowel het risico van verzenden en de kosten zijn bij een retournering voor rekening van de koper. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij de retourzending zo spoedig mogelijk kunnen verwerken. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

 

Verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd meteen na ontvangst of je bestelling juist is. Mocht je erachter komen dat je bestelling niet klopt neem dan direct contact op met onze klantenservice info@chiq-chiq.nl

Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen ontvangt.

 

Wanneer je een item hebt gekocht welke later in de sale komt, kan dit niet met terugwerkende kracht verrekend worden.