Gratis verzending vanaf €100,-

Home » Bestellen & Verzenden

Leuk dat je een bestelling wilt plaatsen bij ChiqChiq! Heb je een leuk artikel gevonden? Kies (indien nodig) de maat en kleur uit en plaats deze in je winkelmandje. Uitgekeken? Dan gaan we de bestelling afronden, hiervoor klik je op je winkelmandje en vervolgens klik je op 'Ga door naar afrekenen'.

Nu volgen er nog 4 stappen;

 

Stap 1: Gegevens

In deze stap word er gevraagd om je gegevens.

 

Stap 2: Verzendwijze

Wij verzenden jouw bestelling standaard met PostNL of DHL pakketservice of als brievenbuspakketje. Levertijd is 1 tot 5 werkdagen afhankelijk van de drukte.

 

Stap 3: Betaalwijze

Bij ons kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes;

- iDeal

- PayPal

- Klarna Achteraf Betalen

- Bancontact

- KBC

- Belfius

 

Stap 4: Overzicht

Nu kom je bij het overzicht van je bestelde items en adresgegevens, controleer al deze gegevens goed, nadat je bestelling is geplaatst is het namelijk niet meer mogelijk deze gegevens aan te passen.

 

Je bent nu nog maar 1 klik verwijderd van het plaatsen van jouw bestelling bij ChiqChiq!

Klik op; Plaats bestelling. 

Je bestelling is nu definitief en zal direct door ons worden verwerkt.

 

Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om een account aan te maken, dit is niet verplicht. Het gemak van een account is dat je bij de eventuele volgende bestelling sneller door het afrekenproces zult zijn doordat je gegevens al bij ons bekend zijn. Ook kun je oude bestellingen eenvoudig weer vinden.

 

Je kunt je bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen thuis verwachten tenzij anders aangegeven. (Bij onverwachte drukte of andere onverwachte omstandigheden kan de levertijd vertragen)

 

De haakpatronen worden als pdf bestand verstuurd via de mail.

 

Je kunt bij het afrekenen kiezen voor de optie verzekerd verzenden, ondanks dat wij altijd ons best doen om alles zo zorgvuldig mogelijk in te pakken kan het alsnog misgaan, voornamelijk met glaswerk. Daarom raden wij vooral bij glaswerk aan om voor verzekerd verzenden te kiezen. 

Mocht het verzekerd verstuurd zijn en het komt kapot binnen, bewaar dan de doos en stuur ons hier foto's van, de verzend service wil foto's zien voordat ze terugbetalen of een nieuw item gestuurd kan worden.

 

Heb je de doos niet bewaard kunnen wij hier helaas niks mee en zijn wij op geen enkele manier aansprakelijk voor de schade.